Күч агрегаттарынын линиясы бул моделдин жардамы менен кардарлардын жагымдуу жашоо образына чоң салым кошууга, ар кандай жолдордогу жана татаал жолдордогу кыймыл үчүн ишенимдүү унаа катары Land Cruiser Pradoнун мурдагы репутациясын бекемдөө үчүн Тойота компаниясынын умтулуусун белгилеп турат.
Кыргызстанга жаңы Land Cruiser Prado эки бензин кыймылдаткычы менен келет. Алардын бирөөсү: абсолюттук жаңы 2,4 л. 279 ат күчү менен турбирленген күч агрегаты. Бул кыймылдаткыч ошондой эле 8 баскычтуу автоматтык которгуч куту менен айкалышат жана күчтүүрөөк жана динамикалуу кыймылды камсыз кылат, тынч иштейт жана жакшыртылган экологиялык көрсөткүчтөрү менен айырмаланып турат. Мындай күч агрегаты бар унаалар 2,5 тоннага чейин чиркегичти ташый алат.
Ошондой эле базалык үнөмдүү варианты да жеткиликтүү - 2,7 литрлик атмосфералык бензин кыймылдаткычы, 163 ат күчүнө ээ жана 1,5 тоннага чейинки чиркегичти тарта алат.
Кийинчерээк Кыргызстандын рыногуна бул класстагы унаалар үчүн жапжаңы гибриддик күч орнотмосу бар комплектация келет, ал 8 баскычтуу автоматтык трансмиссиясы менен жана төрт дөңгөлөгү иштеген жогоруда аталган 2,4 литрлик турбирленген кыймылдаткычтан турат.
Дизайны: салттуу балуулуктарды жана заманбап тенденцияларды гармониялуу айкалыштырат.
Салттуу жана заманбап чечимдерди айкалыштырып, иштеп чыгуучулар ар түрдүү татаалдыктарды жеңип өтө тура алган унаанын мүмкүнчүлүгүн баса көрсөткөн мезгил менен чектелбеген сырткы келбетти түзүштү. Мындан тышкары, унаанын дизайнына функционалдык сулуулук киргизилген, ал адатта мыкты кесиптик шаймандар үчүн мүнөздүү.
Жаңы Land Cruiserдин укмуштуу сырткы келбети булактарга кайрылуу идеясын чагылдырып турат, ошондой эле өзгөчө практикалык жана анын максаыт менен унаанын сырткы келбетинин дал келүү принциби. Татаал жолдогу ишенимдүүк кыймылына кыскартылган свестер , ойлонуштурулган формалардын бурчтары жана кузовдун ичкертилген алдыңкы бөлүгү түрткү берет.
Капталынан караганда Land Cruiserдин классикалык силуэти ачык байкалган горизонталдык линиялары байкалып турат. Унаанын габариттик узундугу 4920 мм, туурасы — 1665 мм, бийиктиги — 1870 мм, ал эми дөнгөлөк базщасынын узундугу — 2850 мм түзөт.
Тандоого 5 же 7 орундук салондун варианты сунушталат, ал эми анын дизайны чыныгы жол тандабастын адаттан тыш бекемдигин жана функтионалдуулугун белгилеп турат. Мисал катары татаал жолдордогу кыймылда пайдаланууга ынгайлуу болгон приборлор жана которгучтар панелинин горизонталдык компоновкасын келтирүүгө болот.
Салонду иштеп чыгууда айдоочу үчүн айлампа көрүнүшкө басым жасаган, ошондуктан маңдайкы айнектин алдына вентиляциялык тонунун жайгашуусун төмөндөткөн, ошонун эсебинен каптал айнектердин аянтын кеңейтүүгө мүмкүн болду.