ТОЙОТАНЫН НЕГИЗГИ ПРИНЦИПТЕРИ

1937-жылы негизделгенден бери биз, TOYOTA MOTOR CORPORATION жана биздин бардык туунду компанияларыбыз эң жогорку сапаттагы инновациялык өнүмдөрдү жана кызматтарды өндүрүү жана сунуштоо аркылуу коомдун туруктуу өнүгүүсүнө салым кошууга тынымсыз аракет кылып келебиз. Бул милдеттенменин аркасында биз өз философиябызды, баалуулуктарды жана башкаруу ыкмаларын иштеп чыктык, алар компанияда муундан муунга өтүп келүүдө.



Биз башкаруунун бул философиясын Тойота жетектөөчү принциптеринде (биринчи жолу 1992-жылы басылып чыккан жана 1997-жылы кайра каралып чыккан) жалпылаганбыз, бул биздин кандай компания болгубуз келет деген көз карашыбызды чагылдырат. «Биздин иш-аракетибиз жана коомдун өнүгүшүнө кошкон салымыбыз ушул принциптерге шайкеш келет деп терең ишенебиз. Биздин баалуулуктарыбыз жана методдорубуз Toyota Way китебинде (2001-жылы басылып чыккан) баяндалган, анткени Toyota Жетектөөчү Принциптерин ишке ашыруу үчүн биздин баалуулуктарыбыз жана ыкмаларыбыз дүйнө жүзүндөгү ишканаларыбыздын кызматкерлери тарабынан бөлүшүлүшү керек. Жаңы муундар Тойота философиясын карманат деп ишенебиз.



Акыркы он жылдыктарда биздин компания дүйнө жүзү боюнча өз ишмердүүлүгүн кеңейтти, ошол эле учурда коомдун туруктуу өнүгүүдөгү корпорациялардын ролуна карата күтүүлөрү өстү. Ушуну эске алуу менен, биз бардык тиешелүү тараптар менен кызматташуу аркылуу туруктуу өнүгүүгө кандай салым кошо ала тургандыгыбыз боюнча Тойота Жетектөөчү принциптерин чечмелөөгө аракет кылдык.



Биздин компаниянын бардык кызматкерлери бул принциптерди билишет жана бөлүшөт, ошондуктан биз туруктуу өнүгүүгө багытталган аракеттерди жасай беребиз. Ошондой эле биздин өнөктөштөр бул демилгени колдоп, ага ылайык иш алып барат деп ишенебиз.



2005-жылдын январь айы

Toyota Motor Corporation президенти

Toyota жетектөөчү принциптери
  1. Ар бир өлкөнүн мыйзамынын тамгасын жана рухун сыйлоо, дүйнөнүн татыктуу корпоративдик жараны болуу үчүн бизнести ачык жана чынчыл жүргүзүү.
  2. Бардык улуттардын маданиятын жана каада-салтын урматтап, алардынөзүбүздүн ишмердүүлүгүбүз менен коомдун экономикалык жана социалдык өнүгүүсүнө салым кошуу.
  3. Күч-аракеттерди экологиялык жактан таза жана коопсуз товарларды өндүрүүгө багыттоо, дүйнө жүзү боюнча жашоонун сапатын жакшыртуу.
  4. Өнүккөн технологияларды иштеп чыгуу жана өнүктүрүү, ошондой эле эң жогорку сапаттагы өнүмдөрдү жана кызматтарды сунуштоо.
  5. Жеке жана жамааттык чыгармачылыкты стимулдаштыруучу жана кызматкерлер менен жетекчиликтин ортосундагы өз ара ишенимди жана урматтоону шарттаган корпоративдик маданиятты өнүктүрүү.
  6. Инновациялык башкаруу практикалары аркылуу дүйнөлүк коомчулук менен гармонияда өсүүгө умтулуу
  7. Туруктуу узак мөөнөттүү өсүү жана өз ара пайда алуу максатында илимий-изилдөө жана өнүктүрүү боюнча бизнес өнөктөштөр менен кызматташуу, ошол эле учурда жаңы байланыштарга ачык бойдон калуу.