1. Өзгөчөлүктөрү жана спецификациялары

Hilux ПРЕСТИЖ

Double Cab

Hilux - ПРЕСТИЖ - Double Cab
Баштап
5403684.0
Баштап
2.7L Petrol (hp see below) 27P- (166 HP)

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/kg/ky

Read timed out

Техникалык мүнөздөмөлөр

  • Габариттик узундук (мм)
    5325 мм
  • Габариттик туурасы (мм)
    1855 мм
  • Габариттик бийиктик (мм)
    1815 мм
  • Дөңгөлөк базасы (мм)
    3085 мм
  • Алдыңкы дөңгөлөктөрдүн колеясы (мм)
    1540 мм
  • Арткы дөңгөлөктөрдүн колеясы (мм)
    1550 мм
  • Алдыңкы асма (мм)
    985 мм
  • Арткы асма (мм)
    1255 мм
  • Минималдуу жолдун аралыгы, мм
    310 мм
  • Кире турган бурчу (°)
    29 °
  • Кирүү бурчу (°)
    27 °
  • Максималдуу өтө алуучу бийиктиги (°)
    42.1 °
  • Тоскоолдуктар аркылуу өтүү бурчу (°)
    23 °
  • Кечип өтүүчү тереңдик (мм)
    700 мм

  • Күйүүчү майдын сунушталган тиби
    91 or more (octane)
  • Күйүүчү майдын багынын сыйымдуулугу (л)
    80 л
  • Цилиндрлер саны
    4 cylinder, in line
  • Клапандуу механизм
    16-valve DOHC, with Dual VVT-i
  • Күйүүчү майдын бүркүлгөн системасы
    Fuel injection
  • Көлөмү
    2694 см³
  • Цилиндрдин диаметри жана поршендин иштеши (мм)
    95 x 95 мм
  • Максималдуу айланган учуру (Н.м мүнөт/айлануу)
    245/4000- Нм
  • Максималдуу күчү (кВт мүнөт/айлануу)
    122
  • Кыймылдаткычтын белгиси
    2TR-FE (with Al)
  • Кысуу деңгээли
    10.2:1
  • Тиби
    Automatic
  • 1-өткөргүч
    3.600
  • 2-өткөргүч
    2.090
  • 3-өткөргүч
    1.488
  • 4-өткөргүч
    1.000
  • 5-өткөргүч
    0.687
  • 6-өткөргүч
    0.580
  • Дифференциалдын өткөрүп турма саны
    4.555
  • Reverse gear
    3.732
  • Максималдуу ылдамдык (км/саат)
    200 км/ч
  • Алдыңкы
    Double wishbone
  • Арткы
    Leaf spring rigid axle
  • Алдыңкы тормоздор
    Ventilated disc 4-cylinder
  • Арткы тормоздор
    Drum
  • Толук салмагы (кг)
    2800 кг
  • Жабдылган салмак (кг)
    1930-1990 кг
  • Айлануунун минималдуу радиусу, м
    6.4 м
  • Дөңгөлөктөр боюнча бурулуштун радиусу (м)
    6.4 м
  • Turning Radius Body (m)
    6.7 м
  • Орундардын саны
    5 мест

Ички жасалга
  • USB ажырымы
  • 6 динамик
Ички жасалга
  • 7 коопсуздук жаздыкчалары: 2 фронталдык, 2 алдыңкы капталдагы, 2 парда, 1 айдоочунун тизеси үчүн.
Сырткы жасалга
  • "Follow me home" автоматтык түрдө өчүргүчү менен башкы жарыктандыруу системасы
  • Электр менен жөнгө салынуучу каптал күзгүлөр
  • Жарык билдиргичи
  • Электр бүктөлүүчү каптал күзгүлөр
  • Аралыктан башкаруу менен борбордук кулпу
Ички жасалга
  • Алдыңкы орундуктарды жылыткыч
  • Айнек тазалагыч жактагы маңдайкы айнекти электр жылыткычы
  • Автоматтык түрдө күңүрттөгөн арткы көрүнүштүн каптал күзгүсү
  • Рулду жылыткыч
  • Эңкейүү жана жетүү бурчу боюнча рулду кол менен жөнгө салуу
  • Маалыматтык дисплейдин түстүү TFT
  • 4.2" маалыматты чагылдыруу үчүн экран

HILUX - ПРЕСТИЖ - Double Cab
  • 3085
  • 5325
  • 1540
  • 1855
  • 1550
  • 1855
  • 1815

  • HILUX - ПРЕСТИЖ - Double Cab
  • HILUX - ПРЕСТИЖ - Double Cab
  • HILUX - ПРЕСТИЖ - Double Cab

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/equipment-standard/kg/ky?modelId=e1610f96-e7f9-4cb1-8d64-a659fee2b768&carId=841811dd-7956-4cce-aabd-7e1037ef51b5&carColourId=b4da34a1-391c-4b57-a153-13ac02e8da7f

Read timed out

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/equipment-optional/kg/ky?modelId=e1610f96-e7f9-4cb1-8d64-a659fee2b768&carId=841811dd-7956-4cce-aabd-7e1037ef51b5&carColourId=b4da34a1-391c-4b57-a153-13ac02e8da7f

Read timed out

Коопсуздук

Коопсуздук. Стандарттык комплекттөөдө да

Сиздин коопсуздугуңуз ар дайым биринчи орунда турат: биз Hiluxту эң заманбап коопсуздук системасы – Toyota Safety Sense менен жабдылган. Камера жана лазердик чечимдерди колдонуу менен, Toyota Safety Sense бир катар активдүү технологияларды, анын ичинде жөө жүргүнчүлөрдү жана велосипедчендерди аныктоо менен кагылышууларды алдын ала эскертүүнү, интеллектуалдык адаптацияланган круиздик контролду жана жигердүү башкаруу менен тилкени өзгөртүүнү эскертүүнү жана Trailer Sway Control сизге жүктү кармап турууга мүмкүндүк берет. туура жайгаштыруу жана унаанын оордук борборун башкаруу.

Мага керек